حمله ترکیه به مواضع “پ‌ک‌ک” در شمال عراق ترکیه
توپ بلاگ

دفتر نخست‌وزیری ترکیه اعلام کرد که شب گذشته، مواضع پ‌ک‌ک در شمال عراق را بمباران کرده است.
بر اساس این گزارش، جنگنده‌های ترکیه، اردوگاه‌های پ‌ک‌ک را در شمال عراق هدف قرار داده‌اند. گفته می‌شود جنگنده‌های ترکیه پس از بمباران مواضع داعش در خاک سوریه، از آسمان این کشور به شمال عراق رفته و طی عملیاتی که یک ساعت به طول انجامید، کمپ‌های پ‌ک‌ک را بمباران کردند.

با انتشار این خبر نوشت که توپخانه‌های ترکیه مستقر در پایگاه نظامی منطقه «جوکورجا» در استان «هکاری» در جنوب شرق ترکیه، نیز مواضع پ‌ک‌ک در شمال عراق را هدف قرار داده‌اند.
این اولین حمله ترکیه به مواضع شاخه نظامی حزب کارگران کردستان، پس از قرارداد صلح سال ۲۰۱۳ میان این حزب اپوزیسیون با دولت ترکیه به شمار می‌رود.
پ‌ک‌ک تایید کرده است که ۵ کمپ نظامی این گروه در کوه‌های قندیل عراق حدود ساعت ۱۱ شب به وقت محلی مورد حمله سنگین جنگنده‌های اف-۱۶ ترکیه قرار گرفته است.

خبرگزاری «CNN Turk» نیز نوشت که دست‌کم ۳ کمپ ‌پ‌ک‌ک در شمال عراق هدف قرار گرفته است و از سال ۲۰۱۱ تاکنون، این حمله، بزرگترین عملیات ترکیه علیه پ‌ک‌ک در شمال عراق به شمار می‌رود.
ترکیه، روز گذشته، همچنین مواضع داعش در سوریه را هدف قرار داد.
این حملات ساعاتی پس از آن آغاز شد که «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهوری ترکیه از آغاز برخورد به زعم او «جدی‌تر» با داعش و پ‌ک‌ک خبر داد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 3 مرداد 1394برچسب:توپ بلاگ+فن پيج سردار سليماني, :: 12:34 :: نويسنده : عرفان

درباره وبلاگ

سلامممم خـــــوبــــي بــــــه وبـــــلـــاگــــ تـــــوپـــــــ بـــــــــلـــا گــــــ خــوشـــــ آمــــــديـــــــــد
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان توپ بلاگ و آدرس topblogs.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.بازيد وبلاگ يا وب سايتتان فوق العاده ميشود

 

 

 

 

 





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 69
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 83
بازدید ماه : 841
بازدید کل : 45308
تعداد مطالب : 144
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1


Instagram موبایل کودک تاچ می